Trendy w handlu B2B

i dystrybucji na 2019 rok

Co czeka handel B2B i dystrybucję w 2019 roku?

Jeśli szukasz inspiracji związanymi z trendami w sprzedaży i logistyce, zastanawiasz się jak zautomatyzować procesy i zredukować koszty lub interesuje Cię znalezienie nowych ścieżek rozwoju dla Twojego biznesu, ten raport jest dla Ciebie!

W materiale znajdziesz:

Merytoryczne inspiracje

Wiedzę ekspertów

Dane źródłowe

Główne problemy z jakimi mierzą się dyrektorzy ecommerce podczas wyboru odpowiednich rozwiązań dla swojej firmy.

Jak podejść do wdrożenia systemu ERP

w eCommerce.

Jak sprawić, aby system ERP był siłą napędową firmy i pozwolił na sprawne zarządzaniem sklepem internetowym.

Jak zwiększyć wydajność magazynu i zredukować koszty transportu? Czy platforma sprzedażowa B2B to przyszłość handlu pomiędzy firmami? Co zrobić, aby zautomatyzować zarządzanie łańcuchem dostaw? Odpowiedzi w publikacji.

Praktycy i teoretycy handlu B2B, a przede wszystkim jego pasjonaci, podzielili się swoimi przemyśleniami na temat wyzwań, jakie czekają branże dystrybucji i handlu oraz perspektyw rozwoju, w które warto zainwestować.

W Polsce znajduje się 15 mln m2 magazynów, 44% firm ma trudności w integracji technologii back-office, transgraniczna sprzedaż B2B osiągnie na świecie 1,2 bn. USD w 5 lat - więcej faktów o stanie rynku B2B w raporcie.

Eksperci raportu:

Krzysztof Wieczorek, OEX E-Business

“W logistyce maleje zapotrzebowanie na przewozy całopojazdowe, a wzrasta na drobnicowe. To wymaga innej specyfiki w operacjach magazynowych i w transporcie.”

Artur Piekarczyk, ALLWINS

"Klient wchodząc na platformę sprzedażową B2B musi poczuć element personalizacji, którego doświadcza, kiedy ma kontakt z handlowcem."

Artur Olejniczak, Polski Instytut Logistyki i Magazynowania

"Wdrożenie rozwiązań automatycznych będzie poprzedzone rachunkiem ekonomicznym - chodzi o redukcję kosztów i zwiększenie mocy przerobowych.”

Bartek Tulejko, M4 Real Estate

"Integracja systemów to skomplikowana i czasochłonna operacja. Ktoś, kto opracuje model, który pozwoli wykonywać ją szybko i w rozsądnych kosztach, wygra rynek.”

Łukasz Paluszkiewicz, PMI Polska

"Coraz większa część działalności firm handlowych może być zautomatyzowana dzięki nowym technologiom. Konieczność ingerencji człowieka w procesy będzie malała.”

Arkadiusz Kawa, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

"Firmy zajmujące się handlem B2B będą inwestować w rozwój e-commerce, aby dotrzeć do odbiorców zgodnie z ich preferencjami znanymi z rynku B2C.”

Pobierz raport: Trendy w handlu i dystrybucji na 2019 rok

Prognozy dla dystrybucji i handlu B2B:

  • migracja doświadczeń zakupowych z B2C do B2B
  • digitalizacja procesów handlowych
  • coraz krótsze cykle logistyczne
  • ...i wiele innych!

Porozmawiajmy o Twoim biznesie.

Porozmawiajmy o wdrożeniach systemów informatycznych albo o czymś zupełnie innym.

Jesteśmy do Twojej dyspozycji.

Strategia i analiza potrzeb

Jakub Czyżkowski

Wiceprezes zarządu



+48 607 884 963

j.czyzkowski@sente.pl

Dystrybucja i produkcja


Piotr Krupiarz

Menadżer ds. Rozwoju


+48 726 336 093

p.krupiarz@sente.pl

Retail &eCommerce


Marek Górecki

Head of Business


Dystrybucjai handel B2B


Michal Sobotko

Menadżer ds. Rozwoju


+48 531 699 300

m.gorecki@sente.pl

+48 783 943 751

m.sobotko@sente.pl

Jeśli jesteś zainteresowany wdrożeniem oprogramowania wspierającego wzrost efektywności firmy lub budową rozwiązań informatycznych na zamówienie, skontaktuj się z Nami.

Skontaktuj się z ekspertem