System Sente wspiera firmy w prowadzeniu handlu internetowego i wykorzystaniu nowoczesnych technologii do obsługi wielu kanałów sprzedaży. Rozwiązania e-commerce pozwalają firmom na sprawne prowadzenie działań sprzedażowych w różnych kanałach sprzedaży.

WIĘCEJ ZAMÓWIEŃ OD OBECNYCH KLIENTÓW

System Sente oferuje możliwość dostępu do systemu dla klientów firmy w trybie samoobsługi. Złożenie zamówienia z wykorzystaniem historii wcześniejszych zamówień, indywidualnego cennika i odpowiednio dobranej oferty produktowej do danego klienta jest proste i nie wymaga angażowania pracowników działu sprzedaży. Przyspiesza to obsługę standardowych zamówień i pozwala uniknąć błędów, podnosząc jednocześnie sprawność całego procesu.

OBSŁUGA SKLEPÓW INTERNETOWYCH I PLATFORM ZAKUPOWYCH

W wielu branżach prowadzenie sklepu internetowego znacząco zwiększa obroty i zysk firmy. Od rozwiązań internetowych wymagana jest prostota obsługi, atrakcyjna szata graficzna, skuteczne mechanizmy pozycjonowania i reklamy. System Sente posiada mechanizmy, które pozwalają zintegrować system z każdym sklepem internetowym. Posiada również mechanizmy integracji z platformami zakupowymi, takimi jak Ceneo i Allegro.

SKUTECZNE ROZWIĄZANIA DLA TAŃSZYCH ZAKUPÓW

Dzięki panelom dostawcy komunikacja z wieloma kontrahentami staje się prostsza i mniej czasochłonna. Rozesłanie zapytań, zebranie ofert, ich porównanie i wybór optymalnej jest dużo łatwiejszy. Mechanizmy aukcji pozwalają na osiągnięcie cen, których do tej pory nie udawało się wynegocjować. Wspólna ewidencja wymienianych wiadomości i informacji pozwoli szybciej wyjaśniać wątpliwości we wzajemnych relacjach.

FUNKCJONALNOŚCI SYSTEMU
w obszarze e-Commerce

System Sente w obszarze e-Commerce udostępnia partnerom handlowym firmy (klientom, dostawcom) możliwość bezpośredniej pracy na danych i dokumentach operowanych przez firmę. Dzięki temu zarówno klienci, jak i dostawcy firmy mogą wiele informacji o zakresie oferty, dostępności asortymentu, warunkach handlowych uzyskać sami, bez konieczności kontaktu z pracownikami firmy. To znaczna oszczędność czasu, ale też wygoda dla naszych partnerów handlowych. Rozwiązania własne Sente z zakresu e-Commerce dedykowane są rozwiązaniom typu B2B.
W przypadku potrzeby zastosowania narzędzi sprzedaży internetowej typu B2C, polecamy integrację z popularnymi systemami do tego celu dedykowanymi, jak Presta Shop, IAI i podobne.

KATALOGI TOWAROWE

Moduł oferuje klientom możliwość zaawansowanego przeszukiwania i analizy oferowanych im asortymentów. Zaawansowane mechanizmy definiowania zapytań, filtrów umożliwią precyzyjne odnalezienie pożądanego produktu. Ceny i warunki handlowe są prezentowane zgodnie z polityką względem danego klienta. Moduł może być również wykorzystywany jako publiczny katalog ofertowy – prezentowane dane mogą być ograniczone dla użytkownika niezalogowanego.

PANEL KLIENTA

Moduł oferuje dostęp dla klienta do standardowych danych związanych z jego obsługą w firmie. Umożliwia przeglądanie i poprawę własnych danych, wgląd w historię zamówień, dokumentów sprzedaży, wzajemnych rozliczeń. Prezentowane są również aktualne informacje dotyczące statusu realizacji zamówień. Co najważniejsze, klient uzyskuje narzędzie bezpośredniej komunikacji z firmą za pomocą wiadomości tekstowych, nie tylko telefonicznie lub e-mailowo. Dzięki takim rozwiązaniom w jednym miejscu klient ma dostęp do ustaleń i komunikacji z naszą firmą (w historii jest również prezentowana historia wiadomości e-mail). Jeden, spójny kanał komunikacji z klientem, oparty od strony handlowca na module CRM, to mniej pomyłek i mniej czasu poświęcanego klientom na wyjaśnianie szczegółów poszczególnych transakcji.

OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ KLIENTA

Moduł oferuje klientowi możliwość budowania i edytowania własnych zamówień, jakie do nas składa. Klient ma dostępne wiele  koszyków, możliwość edycji wielu zamówień jednocześnie, wraz ze wsparciem systemu akceptacji zamówienia po swojej stronie.

INTEGRACJA ZE SKLEPAMI B2C

W przypadku zastosowań w zakresie obsługi klienta detalicznego (B2C), proponujemy wykorzystanie systemów do tego tworzonych i dostarczanych przez niezależnych producentów. Sprzedaż detaliczna w internecie ma swoją specyfikę, zupełnie różną od współpracy B2B, która ma charakter stały, i większy nacisk kładzie na indywidualizację oferty dla klienta, niż np. na promocję oferty w internecie za pomocą wyszukiwarek czy mechanizmów aukcyjnych. W zastosowaniach B2C dużo lepsze efekty uzyskujemy dokonując integracji systemu logistycznego z dedykowanym systemem sprzedaży B2C. Integracja odbywa się za pomocą odpowiedniej konfiguracji modułu Elektronicznej Wymiany Dokumentów. Oferujemy gotowe zestawy reguł wymiany danych z systemami Presta Shop i IAI, a w ramach wdrożenia można dokonać integracji z dowolnym systemem sprzedaży internetowej, zgodnie z jego możliwościami.

ROZWIĄZANIA DEDYKOWANE

To witryny internetowe o różnorodnym przeznaczeniu, wykorzystujące komponenty eCommerce m.in. w zakresie zarządzania treścią i dostępem do baz danych. Np. pasaż sklepów internetowych, internetowa obsługa programów lojalnościowych).

Chcesz wiedzieć więcej? Podaj swój nr telefonu a nasz doradca skontaktuje się z Tobą

Podaj numer telefonu:

Dziękujemy!
Twoje zgłoszenie zostało wysłane.

Zadzwoń do nas:
801 833 331 infolinia Sente
całkowity koszt połączenia 29 gr. netto